نوری: پرسپولیسی‌ها از دیاباته وحشت داشتند؛ آنها شانسی برای پیروزی ندارند

10:50 - 16 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۲۷۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مدعی شد پرسپولیسی‌ها از دیاباته وحشت داشتند و نبود او ضربه بدی به استقلال زده است.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره دربی ۹۱ تهران بین‌ تیم‌های پرسپولیس - استقلال که قرار است روز پنج‌شنبه برگزار شود، اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و دو تیم از قدیم رقیب سنتی یکدیگر بودند. به هر حال در این بازی حاشیه زیاد است و نتیجه هم برای هواداران اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به شرایط تیم استقلال، تصریح کرد: با توجه به نتایجی که استقلال در دیدار‌های گذشته گرفته، بچه‌ها روحیه خیلی خوبی دارند و احساس می‌کنم دربی خوبی خواهیم داشت. فرهاد مجیدی تیمی را که استراماچونی رها کرد، از لحاظ روحی به شرایط خوبی رسانده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی ۹۱، گفت: به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیمم در این بازی برنده شود، اما نتیجه را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. در دربی هر تیمی که آرامش داشته باشد، می‌تواند بهتر کار کند. به نظرم، دربی ۹۱ به احتمال ۷۰ درصد مساوی می‌شود و ۳۰ درصد هم استقلال شانس برد دارد.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: مجیدی باید مقابل نفت مسجدسلیمان به دیاباته استراحت می‌داد. با مصدومیت و غیبت دیاباته در دربی، ضربه خیلی بدی به تیم خورد، چون پرسپولیسی‌ها از بودن دیاباته وحشت داشتند. با این حال اما من این نوید را به هواداران می‌دهم که ما مشکلی در خط حمله نخواهیم داشت. ان‌شاءالله ارسلان مطهری به بهترین شکل جای دیاباته را پُر می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *