آمار خیرهکننده رونالدو و رکوردزنی در فضای مجازی!
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، با مدرن شدن و تغییرات اساسی در فوتبال، فضای مجازی به یکی از مهمترین ابعاد پر طرفدارترین ورزش دنیا تبدیل شده است. درآمدزایی ستارههای فوتبال حالا تنها به بازی کردن برای تیمهای باشگاهی و دریافت حقوق از آنها اختصاص پیدا نمیکند و ابعاد گسترده تری پیدا کرده است.
فضای مجازی حالا به یکی از مهمترین بخشها در فوتبال تبدیل شده است. اخیرا لیستی از فوق ستارههایی که در سال ۲۰۱۹ بیشترین درآمدزایی را از طریق فضای مجازی داشته اند، منتشر شده بود؛ لیستی که کریستیانو رونالدو با ۹۷۵ هزار دلار درآمد در صدر آن قرار داشت. بعد از این فوق ستاره پرتغالی نیز نامهایی مثل نیمار با ۷۲۲ هزار دلار و لیونل مسی با ۶۸۴ هزار دلار درآمدزایی به چشم میخورد.
یکی دیگر از مهمترین بخشهای این فضا، اما به "هشتگ ها" اختصاص دارد که با نماد # نشان داده میشوند. هشتگ به نوعی یک برچسب برای اشتراک گذاری پیرامون یک موضوع یا یک شخص خاص است که در سالهای گذشته ابعاد و البته اهمیت گسترده تری پیدا کرده است.
حالا و بعد از انتشار میزان درآمد فوق ستارههای دنیای فوتبال از فضای مجازی، لیستی از بازیکنانی که بیشترین تکرار هشتگ را در این فضا داشته اند منتشر شده است. مطابق انتظار کریستیانو رونالدو در این لیست نیز در رتبه اول قرار گرفته است. هشتگ این فوق ستاره پرتغالی ۶ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۸۵۳ بار در سال ۲۰۱۹ تکرار شده است. موضوع قابل توجه این که اگر تعداد هشتگهای ۲۸ بازیکن بعدی این لیست را کنار هم قرار دهیم، تعداد آنها به عدد ۳ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۷۵ خواهد رسید که تنها ۵۵ درصد هشتگهای رونالدو را شامل میشود.
نکته عجیب دیگر در این باره، اما به فاصله فاحش رونالدو با نفرات بعدی باز میگردد؛ جایی که لیونل مسی با ۵ میلیون هشتگ کمتر و با عدد یک میلیون و ۲۰۹ هزار ۲۰۶ هشتگ در جایگاه دوم به این لحاظ قرار گرفته است. بعد از این دو فوق ستاره نیز بازیکنانی نظیر ادن هازارد و ویرژیل فن دایک با کمتر از یک میلیون تکرار هشتگ قرار گرفته اند؛ اتفاقی که حاکمیت مطلق فوق ستاره پرتغالی را در فضای مجازی نشان میدهد.
منبع: ورزش سه
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.