ماجرای مسافران سرپایی شرکتهای هواپیمایی چیست؟
با اینکه بستن کمربند ایمنی در زمان نشست و برخاست هواپیما جزء الزامات پرواز است، اما یکی از مسافران پرواز تهران-یزد دقایقی از پرواز را به طور سرپا طی کرده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، یکی از مسافران پرواز شماره ۳۷۲۴ هواپیمایی آسمان که روز چهارشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۵:۲۰ تهران را به مقصد یزد ترک کرده در تماس با عنوان کرد که در زمان تیکاف به او هیچ صندلی اختصاص داده نشده است.
این مسافر با اعلام نارضایتی از این شرکت هواپیمایی گفته است حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ابتدایی پرواز را در گوشهای از هواپیما ایستاده و بعد از گذشت این مدت از طرف مهماندار صندلی به وی اختصاص یافته است.
حال جای سوال دارد با اینکه در هواپیما صندلی خالی وجود داشته چرا مهماندار در ابتدای پرواز جای مشخصی برای مسافر در نظر نگرفته است.
البته یکی از مسافران مربوط به شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز ۴۰۴۱ نیز چندی پیش در تماس با گفته است تمام مسیر تهران مشهد را به صورت سرپا طی کرده و این امر نارضایتی وی را به همراه داشته است.
این موارد درحالی رخ میدهد که همواره خدمه پرواز در ابتدای سفر به فواید کمربند ایمنی تاکید دارند و بستن کمربند در هنگام نشست و برخاست هواپیما به دلیل حفظ ایمنی مسافران جزء الزامات است.
علی رغم پیگیری های شرکت های هواپیمایی حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشدند و آمادگی دارد پاسخ این شرکت های هواپیمایی را منتشر کند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *