انصاری‌فرد: کویت همیشه دست به دامان ایران بوده است؛ عربستان می‌تواند میزبان باشد، ما نمی‌توانیم؟

11:36 - 28 دی 1398
کد خبر: ۵۸۷۸۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کویت که همیشه در مسائل سیاسی و جنگ‌هایی که اطرافش اتفاق افتاده دست به دامان ایران بوده است، سر بلند کرده و این پیشنهاد را داده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در حال مذاکره با دو بازیکن خارجی هستیم که اگر نهایی شود، به اطلاع هواداران می‌رسانیم.

*متأسفانه اغلب کارکنان AFC از هند هستند که در فوتبال حرفی برای گفتن ندارند و به این کار‌های روانی متوسل می‌شوند.

*کویت هم که همیشه در مسائل سیاسی و جنگ‌هایی که اطرافش اتفاق افتاده دست به دامان ایران بوده است، سر بلند کرده و این پیشنهاد را داده است.

*این موضوع از کمیته مسابقات به کمیته اجرایی می‌رود و این کمیته تصمیم می‌گیرد. ما باید از این اتفاق پیشگیری کنیم.

*اگر این اتفاق بیفتد، ما اصلاً در مسابقات شرکت نمی‌کنیم، چون اعتقاد داریم پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای میان هواداران آسیا دارد و ما پُرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم.

*اینفانتینو در فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی آمد و واقعاً از این شکوه تعجب کرده بود.

*با اینکه پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده بود، هواداران نهایت احترام را گذاشتند و خویشتندار بودند. نمی‌توان این را نادیده گرفت.

*از AFC و فیفا متعجبم که می‌گویند مسائل سیاسی نباید وارد فوتبال شود، اما حرف‌های سیاسی مطرح می‌کنند که با شعار‌های آنها متناقض است و ضربه بزرگی به آبرو و حیثیت‌شان وارد می‌شود.

*ایران جزو امن‌ترین کشور‌های منطقه و غرب آسیا است.

*عربستان به‌خاطر جنگ با یمن، هر لحظه ممکن است توسط پهپاد‌های یمنی مورد حمله قرار بگیرد، اما ما نه داخل در جنگ هستیم و نه مشکلی داریم. چگونه عربستان می‌تواند میزبان باشد، ما نمی‌توانیم؟

*این موضوع نشان می‌دهد بحث‌های سیاسی مطرح است و ما نباید زیر بار این داستان برویم، چون هرچقدر عقب برویم، این‌ها جسارت بیشتری پیدا می‌کنند.

*این برای فیفا و AFC یک آزمون و راستی‌آزمایی است تا نشان دهند بحث‌های سیاسی مطرح نیست.

*اگر محروم هم شویم، نباید زیر بار این تحریم‌ها برویم.

*ما هنوز موضع‌مان را مشخص نکرده‌ایم و مشغول رایزنی هستیم. کمیته اجرایی هنوز نیامده است. نمی‌دانم آقای نصیرزاده چرا هر بار خودش را وسط می‌اندازد.

*اجازه بدهید ببینیم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم؟! نصیرزاده بین مردم، ناامیدی منتشر می‌کند و باید بهتر از این عمل کند.

*ما ثابت کرده‌ایم مشکلی برای برگزاری مسابقات نداریم و تصمیم آنها ناعادلانه است، اما امیدواریم که این اتفاق رخ ندهد.

*اگر AFC بخواهد این میزبانی را از ما بگیرد، قطعاً در مسابقات شرکت نمی‌کنیم.

*اگر مشکلات حل شود، در امارات از تیم‌های عربستانی میزبانی می‌کنیم، چون طرفداران بیشتری در این کشور داریم.

*خداراشکر تا الان هیچ بدقولی درباره بازیکنان نداشته‌ایم. برخی از آن‌ها از گذشته طلب دارند، اما با ما همکاری کرده‌اند و صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم.

*گل‌محمدی با این بازیکنان و خصوصیاتی که از بُعد فنی و اخلاقی از او می‌شناسیم، تیم ما را در مسیر درستی قرار می‌دهد و امیدوارم بتوانیم حاصل زحمات خود را بگیریم.

*گل‌محمدی گفت اولویت ما این است که بازی اول را به خوبی پشت سر بگذاریم. امیدوارم با حمایت هواداران شکست دور رفت مقابل تراکتور را جبران کنیم.

*نقص بزرگی که همیشه داشته‌ایم و به محرومیت از حضور در المپیک منجر شده، این است که کارشناسی نکرده‌ایم و ندیده‌ایم واقعاً مشکل چیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *