سردار حاج قاسم سلیمانی اسوه شجاعت، دینداری و ولایتمداری بود

16:18 - 15 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۷۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی اسوه شجاعت، دینداری، اخلاق، مردمداری و ولایتمداری بود. او در همه حال مطیع ولایت فقیه بود و لحظه‌ای در اجرای فرامین مقام عظمای ولایت درنگ نکرد.

سردار حاج قاسم سلیمانی اسوه شجاعت، دینداری و ولایتمداری بودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، علی‌اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی و جمع کثیری از کارکنان دادگستری استان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت و به ادامه راه آن سپهدار و علمدار شجاع و دلیر ایران اسلامی تاکید کردند.

گروسی در حاشیه این مراسم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه شجاعت، دینداری، اخلاق، مردمداری و ولایتمداری بود. او در همه حال مطیع ولایت فقیه بود و لحظه‌ای در اجرای فرامین مقام عظمای ولایت درنگ نکرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی دیگر متعلق به قشر یا کشور خاصی نبود، او متعلق به جبهه مقاومت در سراسر دنیا بود و چهره‌ای بین‌المللی شده بود. موید این سخنان بنده اخباری است که از سراسر دنیا حتی از خود کشور آمریکا به گوش می‌رسد که چگونه مردم آزادیخواه جهان مقام شامخ این شهید والا مقام را ارج می نهند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: کشور عزیزمان هیچ موقع خالی از این شیران نبوده و نخواهد بود. اگر حاج قاسم سلیمانی رفت، میلیونها حاج قاسم نه در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی دنیا جایش را پر خواهند کرد و اسلام بی قاسم نخواهد ماند.

گروسی در پایان ضمن آرزوی علوّ درجات به سردار شهید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش بیان کرد که اکنون نوبت ماست که در صحنه باشیم و راه او را ادامه دهیم و در عرصه‌های مختلف جهاد کنیم. اکنون کشور ما بیشتر از همیشه به جهادگران در تمام عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقی، پژوهشی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، قضایی و ... نیاز دارد و همه ما تکلیف داریم که با حرکت جهادی برای بالندگی ایران اسلامی بکوشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *