لزوم خدمترسانی سريع و به موقع به ارباب رجوع و تسهيل و تسريع امور آنان
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر به طور سرزده از واحدهای ثبتی دشتی بازديد و با رئيس، کارکنان و مراجعين اين مجموعه به گفتوگو پرداخت.
سعید محوری با بیان این مطلب که تکریم و احترام به ارباب رجوع جزء بایدهاست و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم موجب جلب رضایت آنان و خشنودی خداوند میشود که خود یک افتخار بزرگ و با ارزش محسوب میگردد، افزود: خوشبختانه مطابق آمار و ارقام موجود در سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم و باعث جلب رضایت نسبی مردم شده است و این نتیجه پیگیری و پشتکار و زحمات شما کارکنان خدوم می باشد.
وی افزود: اگر نقص و مشکلی هم در مجموعه به جهت کمبود منابع و امکانات موجود باشد، باید با تدبیر و اطلاعرسانی نسبت به رفع آن اقدام شود و این موفقیتها و دستاوردهای الکترونیکی حاصله در اجرای سیاستهای سازمانی نتیجه تلاش شما عزیزان بوده و جزء کارنامه کاری مثبت مدیران و کارکنان ثبت استان میباشد که به نحو احسن در اجرای سیاستهای سازمان تلاش میکنند.
بیشتر بخوانید:
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در جریان این بازدید، انجام خلاصه معاملات الکترونیکی و صدور پاسخ الکترونیکی استعلامات ثبتی را به دقت مورد رسیدگی و بررسی قرار داد و نکات لازم را یاد آور شد.
محوری در جمع کارکنان با بیان این موضوع که رصد کردن و گزارشگیری از عملکرد واحدها و مناطق ثبتی به صورت محسوس و غیر محسوس و بازرسیهای دورهای منظم و موردی و همچنین نظارت الکترونیکی در جهت تسهیل در ارایه خدمات به مراجعان برابر سیاستهای سازمانی، برخی از اولویتهای ثبت استان بوشهر است، گفت: از جمله مزیتهای الکترونیکی شدن، نظارت و رصد کردن آنی فعالیتها و عملکرد بخشهای مختلف است که این امر ضمن اعمال مدیریت دقیق نسبت به ارتقاء سلامت اداری نیز تاثیرگذار است.
وی در جریان این بازدید همچنین با دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعان نظر آنان را در خصوص میزان رضایتمندی از ارایه خدمات جویا و درخواستهای برخی را مورد رسیدگی قرار دادند.