مشکل سوخترسانی به هواپیماهای ایرانی همچنان پابرجاست/ افزایش خدمات رسانی به مسافران با ایجاد ایرلاینهای جدید
عابدزاده گفت: مشکل سوخت رسانی به هواپیماهای ایران در اروپا همچنان پا برجاست، اما در ترکیه ایرلاینهای کشور سوخت دریافت میکنند.
خبرگزاری میزان -
وی افزود: حمل و نقل هوایی جزو حمل و نقلهای عمومی محسوب میشود و نرخ سوخت آن را دولت تعیین میکند، شرکتهای هواپیمایی همگام با سیاستهای دولت برنامهای برای افزایش نرخ خدمات خود ندارند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره ادامه سوخترسانی به سایر کشورها از سوی ایران گفت: سیاست هواپیمایی کشور این است که ارتباط خودش را با کشورهای دیگر حفظ کند و نمیخواهیم به رابطه با دیگر کشورها خدشه وارد کنیم.
عابدزاده تصریح کرد: در حال تلاش و مذاکره هستیم تا فشار ناشی از عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایران را از روی شرکتهای هواپیمای ایران برداریم یا این فشار را به حداقل برسانیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بجای تقویت ایرلاینها موجود، مجوز ایجاد ایرلاینهای جدید در کشور صادر میکنید، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری فضا را برای مشتاقان ورورد به حوزه حمل و نقل هوایی بازگذاشته است، چرا که در این شرایط، فضا رقابتی خواهد شد و خدمات رسانی به مسافران بهتر میشود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: سیاست سازمانهای هواپیمایی در کل جهان ایجاد فضای رقابتی برای ایرلاین ها، در راستی ایجاد رقابت و افزایش خدمات رسانی به مردم است.
علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتوگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص مشکل سوخت رسانی ایرلاینهای ایرانی در خارج از کشور بیان کرد: مشکل سوخترسانی به هواپیماهای ایرانی همچنان در اروپا پابرجاست، اما در ترکیه هواپیماهای مسافربری کشور سوخت دریافت میکنند و ما این موضوع را از طریق وزارت امور خارجه پیگری میکنیم.
وی افزود: حمل و نقل هوایی جزو حمل و نقلهای عمومی محسوب میشود و نرخ سوخت آن را دولت تعیین میکند، شرکتهای هواپیمایی همگام با سیاستهای دولت برنامهای برای افزایش نرخ خدمات خود ندارند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره ادامه سوخترسانی به سایر کشورها از سوی ایران گفت: سیاست هواپیمایی کشور این است که ارتباط خودش را با کشورهای دیگر حفظ کند و نمیخواهیم به رابطه با دیگر کشورها خدشه وارد کنیم.
عابدزاده تصریح کرد: در حال تلاش و مذاکره هستیم تا فشار ناشی از عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایران را از روی شرکتهای هواپیمای ایران برداریم یا این فشار را به حداقل برسانیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بجای تقویت ایرلاینها موجود، مجوز ایجاد ایرلاینهای جدید در کشور صادر میکنید، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری فضا را برای مشتاقان ورورد به حوزه حمل و نقل هوایی بازگذاشته است، چرا که در این شرایط، فضا رقابتی خواهد شد و خدمات رسانی به مسافران بهتر میشود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: سیاست سازمانهای هواپیمایی در کل جهان ایجاد فضای رقابتی برای ایرلاین ها، در راستی ایجاد رقابت و افزایش خدمات رسانی به مردم است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *