لطیفی: فتحی و وزیر مقصر نیستند، سیستم مدیریتی استقلال ایراد دارد

11:05 - 30 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۵۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر استراماچونی برگردد، استقلال دوباره به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل می‌شود.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: آندره‌آ استراماچونی فقط در استقلال تاثیر نداشت بلکه او در فوتبال ایران کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. با حضور این مربی ایتالیایی روی نیمکت استقلال، بازی‌های درخشانی را از این تیم دیدیم، اما الان وضعیت متفاوت است.

وی در ادامه در خصوص شرایط استقلال بدون حضور استراماچونی تصریح کرد: در تیمی که سرمربی نداشته باشد، تمرکز برای بازی‌ها وجود ندارد. یک مربی مثل استراماچونی فشار‌ها را به سمت خود جذب می‌کند تا بازیکنان در زمین به راحتی بازی کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون وضعیت کنونی این تیم بدون سرمربی افزود: در استقلال، چون سرمربی وجود ندارد، فشار‌ها مستقیما به بازیکنان در درون زمین وارد می‌شود. وضعیت کنونی استقلال خوب نیست، اما اگر بخواهیم مقصر همه این مشکلات را یک نفر بدانیم، اشتباه کرده‌ایم. نمی‌توانیم بگوییم همه این مشکلات تقصیر فتحی یا وزیر ورزش است، موضوع این است که سیستم مدیریت استقلال معیوب است.

لطیفی در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در این وضعیت این هوادار استقلال است که آزار می‌بیند و امیدوارم تیم هر چه زودتر از این شرایط خارج شود. اگر استراماچونی سریعا برگردد، استقلال مدعی قهرمانی خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *