هدف از بازرسی عملکردها، ارتقای کیفیت خدمتگزاری به مردم است

18:51 - 18 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۵۲۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مهدی اقبال مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: هدف از بازرسی ارتقای سطح ادارات و حل مشکلات استان‌ها و بازنگری فعالیت‌های ادارات کل و تقویت رابطه ستاد و صف که واحدهای اجرایی وزارتخانه هستند، می‌باشد که این امر به شناسایی در پیشبرد اهداف سازمان نقش مهمی ایفا می‌کند.

هدف از بازرسی عملکردها، ارتقای کیفیت خدمتگزاری به مردم استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مهدی اقبال مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: هدف از بازرسی ارتقای سطح ادارات و حل مشکلات استان‌ها و بازنگری فعالیت‌های ادارات کل و تقویت رابطه ستاد و صف که واحدهای اجرایی وزارتخانه هستند، است که این امر به شناسایی موانع و آمادگی بیشتر در پیشبرد اهداف سازمان نقش مهمی ایفا می‌کند و در این راستا از مدیران کل استان‌ها انتظار می‌رود در کنار ارزیابی‌های کلی سازمان نسبت به آسیب‌شناسی معضلات استان و شناسایی گلوگاه‌های آسیب زا در عملکرد سازمان خود نیز اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه جمع بندی بازرسی تیم ارزیابی عملکرد، کار فلسفه وجودی بازرسی‌ها را کمک به ارتقای کیفیت عملکرد، بهره‌وری و خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات احتمالی استان‌ها دانست و گفت: نیت از ارزیابی عملکرد مچ‌گیری نیست بلکه به صورت دوره‌ای و موردی این بازرسی‌ها برای ارزیابی و بررسی عملکردها با هدف شناسایی نقاط قوت و رفع نقاط ضعف به منظور بهبود فرآیندها و افزایش بهره‌وری و جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود و در این راه مهم رسیدن به هدف مطلوب است و رسیدن به هدف مطلوب نیازمند یک نظام ارزیابی عملکرد صحیح است.

بیشتر بخوانید:

اقبال که به همراه تیم بازرسی از  اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و واحدهای ثبتی تابعه( دیلم، گناوه، شبانکاره، برازجان، کنگان، دیر، دشتی و ادارات (اجرای اسناد رسمی، بازرسی و اداره ثبت شرکت‌ها ) بازدید بعمل آوردند و از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ابراز رضایت کردند.

در این دیدار اصغر پیرهادی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ضمن خیر مقدم، گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات انجام گرفته استان در برنامه‌های عملیاتی، بیان مشکلات و نواقص از جمله کمبود نیروی انسانی و اصلاح چارت سازمانی ارائه و در ادامه تیم بازرسی سازمان نکاتی پیرامون بازرسی‌های انجام شده را مطرح نمودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *