هدف از بازرسی عملکردها، ارتقای کیفیت خدمتگزاری به مردم است
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مهدی اقبال مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: هدف از بازرسی ارتقای سطح ادارات و حل مشکلات استانها و بازنگری فعالیتهای ادارات کل و تقویت رابطه ستاد و صف که واحدهای اجرایی وزارتخانه هستند، است که این امر به شناسایی موانع و آمادگی بیشتر در پیشبرد اهداف سازمان نقش مهمی ایفا میکند و در این راستا از مدیران کل استانها انتظار میرود در کنار ارزیابیهای کلی سازمان نسبت به آسیبشناسی معضلات استان و شناسایی گلوگاههای آسیب زا در عملکرد سازمان خود نیز اقدام نمایند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه جمع بندی بازرسی تیم ارزیابی عملکرد، کار فلسفه وجودی بازرسیها را کمک به ارتقای کیفیت عملکرد، بهرهوری و خدمترسانی به مردم و رفع مشکلات احتمالی استانها دانست و گفت: نیت از ارزیابی عملکرد مچگیری نیست بلکه به صورت دورهای و موردی این بازرسیها برای ارزیابی و بررسی عملکردها با هدف شناسایی نقاط قوت و رفع نقاط ضعف به منظور بهبود فرآیندها و افزایش بهرهوری و جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع انجام میشود و در این راه مهم رسیدن به هدف مطلوب است و رسیدن به هدف مطلوب نیازمند یک نظام ارزیابی عملکرد صحیح است.
بیشتر بخوانید:
اقبال که به همراه تیم بازرسی از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و واحدهای ثبتی تابعه( دیلم، گناوه، شبانکاره، برازجان، کنگان، دیر، دشتی و ادارات (اجرای اسناد رسمی، بازرسی و اداره ثبت شرکتها ) بازدید بعمل آوردند و از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ابراز رضایت کردند.
در این دیدار اصغر پیرهادی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ضمن خیر مقدم، گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات انجام گرفته استان در برنامههای عملیاتی، بیان مشکلات و نواقص از جمله کمبود نیروی انسانی و اصلاح چارت سازمانی ارائه و در ادامه تیم بازرسی سازمان نکاتی پیرامون بازرسیهای انجام شده را مطرح نمودند.