شهروندان با استعلام پیامکی از نوع گارانتی تلفن همراه مطلع شوند
خبرگزاری میزان-سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره رجیستری تلفن همراه توضیحاتی ارائه داد که در ادامه مشاهده میکنید.
به گزارش گروه چند رسانهای ، یکی از اهداف اجرای ثبت شناسه گوشیهای تلفن همراه یا همان رجیستری، خدمات پس از فروش مناسب اعلام شده بود، طرحی که با گذشت سه سال از اجرای آن، مغفول مانده و فروشندگان گوشیهای تلفن همراه در بازار، هیچ الزامی به عرضه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ندارند. در ادامه اظهارات دهقانینیا درباره مشکلات مربوط به طرح ریجستری را مشاهده میکنید.
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2378514_936.mp4']
- بیشتر ببینید:
- آخرین مهلت ریجستری گوشیهای وارداتی مسافری
- لغو معافیت ۸۰ دلاری برای واردات مسافری گوشی تلفن همراه
- غیر فعال شدن ۳۰ هزار تلفن همراه مسافری
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *