هنوز رای کمیته استیناف به دست ما نرسیده است/ استیناف تنها می‌توانست به بند الف ورود کند

14:20 - 09 تير 1394
کد خبر: ۵۷۴۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: مدیرعامل باشگاه راه‌آهن اعلام کرد: هنوز رای نهایی را در اختیار نداریم تا بتوان با استناد بر آن جواب این موضوع را بدهیم.
علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، در خصوص پرونده جنجالی سقوط راه آهن به لیگ دته یک اظهار داشت: رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بتدا به نفع باشگاه راه‌آهن بود و تنها در بند الف آن به تخلفات مارتین موتومبا رسیدگی شده که کمیته استیناف فقط  می توانست در بحث 10 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت 6 هفته وی وارد شود. حال چطور چنین حکمی از سوی کمیته صادر شده، ما هم در تعجب هستیم.

وی افزود: بحث بعدی ما مربوط به صدور آی تی سی بازیکنان است. زمانی که من بازیکنی از آرژانتین برای تیم خود در نظر گرفته‌ام، اماکن اینکه به این کشور سفر کرده و تمام گذشته بازیکن را مورد بررسی قرار دهم وجود ندارد. طبیعتا صدور آی تی سی به منزله دریافت استعلام است و طبق همین آی تی سی، کارت بازیکن خارجی از سوی فدراسیون فوتبال صادر شده است.

رحیمی با انتقاد از زمان صدور حکم تا اطلاع به باشگاه ادامه داد: این رای حدود یکماه بعد از صدور اعلام شد که ما فرصتی برای اعتراض و شکایت نداشته باشیم، ولی به هر حال ما از طریق وکیل خود بطور قانونی از مراجع بالاتر مثل فیفا پیگیری خواهیم کرد تا به این مساله رسیدگی شود.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در خاتمه به تهمت‌هایی که به این باشگاه وارد شده واکنش نشان داد و گفت: باید دید که این افراد بر چه پایه و اساسی به باشگاه تهمت زده‌اند. ما در این خصوص هم با جدیت پیگیری می کنیم که انگیزه و دلیل این تهمت و ادعای بی‌اساس چه بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *