فرصت پیروزی را از دست دادیم/ تماشاگران کار ما را سخت کردند

9:45 - 06 تير 1394
کد خبر: ۵۶۷۳۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بعد از باخت برابر ملی پوشان کشورمان اعلام کرد: در مسابقه با ایران فرصت پیروزی داشتیم، اما آن را از دست دادیم.
به گزارش گروه ورزشی میزان، استفان آنتیگا در نشست خبری بعد از نخستین دیدار تیم های ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی افزود: فکر می کنم در ست اول نیز فرصت پیروزی داشتیم اما چند خطا باعث از دست دادن ست نخست شد. به مرور بهتر شدیم اما ایران بهتر بازی کرد. تیم ما در برخی تکنیک ها از جمله اسپک مشکل داشت. فکر میکنم در بازی بعدی بهتر خواهیم بود.
وی در باره جو سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نیز گفت: این جو بسیار خوب بود که در لهستان هم شاهد آن بودیم . اینقدر تماشاگران هیجان داشتند که حتی ارتباط بین اعضای کادر فنی نیز سخت بود.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در باره اعتراض‌ها به داوری گفت: برخی مواقع شرایط به گونه ای است که داوری خوب نیست و باید برای حق خود تلاش کرد. دیدار امروز بسیار مهم بود و در بازی به این مهمی برخورد توپ به دست را باید ویدیو چک نشان دهد، البته برای داور هم سخت قضاوت این مسابقه مهم سخت است.
وی در ادامه تصریح کرد: آخرین موضوع اعتراضی من در این مسابقه به داور این بود که وقتی غلامی برای سرویس رفت، خط سرویس چک شود. نمی خواستم توقف در بازی ایجاد شود، اما این حق من بود که درخواست ویدیو چک کنم.
آنتیگا تاکید کرد: یک مورد دیگر این بود که تیم لهستان مثل ایران بر روی صندلی نشسته بود و برخی بازیکنان نیز در کنار کادر فنی بودند. نمی دانم چه مشکلی بود که داوری اعتراض کرد و ما نسبت به این اعتراض واکنش نشان دادیم.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفته هفتم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر دو لهستان شد. دومین مسابقه دو تیم ساعت ۲۱ روز یکشنبه هفتم تیرماه برگزار می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *