تکمیل ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی کشور با توسعه صادرات

10:16 - 19 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۶۳۷۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه بازار‌های صادراتی نیازمند برنامه ریزی هوشمندانه و هدف‌گذاری دقیق هست و متناسب با نیاز‌های کشور‌های مقصد صادراتی باید روی کیفیت و کمیت کالا‌های صادراتی خود کار کنیم و آن‌ها را توسعه بخشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *