گواردیولا همچنان بدنبال محبوبیت است

11:11 - 03 تير 1394
کد خبر: ۵۶۳۶۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ می‌گوید فقط می خواهد در زندگی محبوب باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی میزان، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ می گوید تنها چیزی که او را به سمت موفقیت رهنمون می سازد همدلی با بازیکنان و هواداران است نه شانسی که در پیروزی های تیمش با او همراه است.
این مربی 44 ساله که تاکنون دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و پنج عنوان قهرمانی در لیگهای اسپانیا و بایرن مونیخ به دست آورده می گوید: " اگر می‌خواهید بدانید از زندگی و شغلم چه می‌خواهم، باید در جواب بگویم که عاشق دوست داشته شدن و محبوبیت هستم. چیزی بیش از این نمی‌خواهم. این تنها چیزی است که می‌خواهم. این یک احساس است. واقعا به دنبال کسب عناوین و جام نیستم. اگر مجبور به کنار گذاشتن بازیکنی از ترکیب تیم شوید، به آنها برمی‌خورد زیرا فکر می‌کنند که علاقه‌ای به آنها ندارید. آنها نمی‌دانند که این تصمیم فنی است. به جای آن فکر می‌کنند که مورد علاقه من قرار نگرفته‌اند.
او ادامه داد: وقتی به بازیکنی توجه می‌کنم و با او به رستوران می روم در آنجا هم فقط با هم در مورد زندگی صحبت می کنیم نه فوتبال. به این ترتیب این بازیکن بلافاصله در بازی بعدی می‌درخشد و عملکرد فنی بهتری را ارائه می‌دهد. به همین خاطر این رویه را برای خودم انتخاب کردم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *