اعلام آمادگی نسبت به راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی و اموال مسئولان در نقاط مهم حاکمیتی/ به زودی دسترسی کلیه مدیران استانی به سامانه ثبت دارایی مسئولان از طریق شبکه ملی فراهم می‎ شود

9:41 - 16 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۶۶۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دبیر شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه آمادگی دارد نسبت به راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان در نهاد‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری اقدام کند.
اعلام آمادگی نسبت به راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی و اموال مسئولان در نقاط مهم حاکمیتی/ به زودی دسترسی کلیه مدیران استانی به سامانه ثبت دارایی مسئولان از طریق شبکه ملی فراهم می‎شودبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، داود کریمی مرید دبیر شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه آمادگی دارد نسبت به راه اندازی دفتر موقت ثبت دارایی مسئولان در نهاد‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری اقدام کند.
 
وی ضمن اعلام این خبر افزود: باتوجه به راه اندازی دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از سی و یکم شهریورماه و باعنایت به استقبال و درخواست جمع کثیری از مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت ثبت دارایی و اموال خود در سامانه مذکور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای ایجاد دفاتر موقت ثبت دارایی و اموال مسئولان در نقاط مهم حاکمیتی ابراز آمادگی کرده است.
 
دبیر شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه تصریح کرد: در همین راستا با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مکاتبه شده است و در انتظار پاسخ آن هستیم.
 
کریمی مرید با اشاره به تسهیل ثبت دارایی مدیران شهرستان‌ها اظهار داشت: به زودی دسترسی کلیه مدیران استانی به سامانه ثبت دارایی مسئولان از طریق شبکه ملی فراهم شده و اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.
 
وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال بوده و سایر مسئولان محترم نیز می‌توانند با مراجعه به نشانی https://residegi.adliran.ir جهت ثبت دارایی و اموال خود اخذ نوبت کرده و در زمان مشخص شده به این دفتر مراجعه نمایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *