کاهش سهم ایران از بازارهای جهانی به دلیل ضعف در برندسازی
خبرگزاری میزان: رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه ضعف در برندسازی سبب کاهش سهم ایران از بازارهای جهانی می شود، گفت: با برندسازی و تبلیغات مناسب تولیدات داخل امکان جهانی شدن وجود دارد.
محسن احتشامي در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، افزود: در استان های مختلف شاهد تولید محصولات گوناگون با کیفیت هستیم که نمونه آن در جهان بی نظیر است اما به دلیل ضعف در برندسازی و تبلیغات گمنام مانده است.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: تلاش بسیار زیادی برای تولید کالای با کیفیت می شود اما باید به همان اندازه برای تبلیغات و برندسازی آن نیز زحمت کشید.
وی تصریح کرد: ضعف در برندسازی از جهانی شدن ایران جلوگیری می کند و تاکنون به این مقوله بسیار مهم توجه جدی صورت نگرفته است.
احتشامی افزود: اگر بتوانیم در برندسازی موفق باشیم سهم ایران در بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت.
عضو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: به دنبال افزایش سهم ایران در بازارهای جهانی، ارزآوری و درآمد ایران به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
وی تاکید کرد: البته ناگفته نماند موفقیت در موضوع برندسازی در گرو توجه ویژه به کیفیت کالا و همچنین قیمت کالاست.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: تلاش بسیار زیادی برای تولید کالای با کیفیت می شود اما باید به همان اندازه برای تبلیغات و برندسازی آن نیز زحمت کشید.
وی تصریح کرد: ضعف در برندسازی از جهانی شدن ایران جلوگیری می کند و تاکنون به این مقوله بسیار مهم توجه جدی صورت نگرفته است.
احتشامی افزود: اگر بتوانیم در برندسازی موفق باشیم سهم ایران در بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت.
عضو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: به دنبال افزایش سهم ایران در بازارهای جهانی، ارزآوری و درآمد ایران به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
وی تاکید کرد: البته ناگفته نماند موفقیت در موضوع برندسازی در گرو توجه ویژه به کیفیت کالا و همچنین قیمت کالاست.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *