کاهش سهم ایران از بازارهای جهانی به دلیل ضعف در برندسازی

12:25 - 25 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۸۱۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه ضعف در برندسازی سبب کاهش سهم ایران از بازارهای جهانی می شود، گفت: با برندسازی و تبلیغات مناسب تولیدات داخل امکان جهانی شدن وجود دارد.
محسن احتشامي در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، افزود: در استان های مختلف شاهد تولید محصولات گوناگون با کیفیت هستیم که نمونه آن در جهان بی نظیر است اما به دلیل ضعف در برندسازی و تبلیغات گمنام مانده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: تلاش بسیار زیادی برای تولید کالای با کیفیت می شود اما باید به همان اندازه برای تبلیغات و برندسازی آن نیز زحمت کشید.

وی تصریح کرد: ضعف در برندسازی از جهانی شدن ایران جلوگیری می کند و تاکنون به این مقوله بسیار مهم توجه جدی صورت نگرفته است.

احتشامی افزود: اگر بتوانیم در برندسازی موفق باشیم سهم ایران در بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت.

عضو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: به دنبال افزایش سهم ایران در بازارهای جهانی، ارزآوری و درآمد ایران به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: البته ناگفته نماند موفقیت در موضوع برندسازی در گرو توجه ویژه به کیفیت کالا و همچنین قیمت کالاست.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *