اصفهان میزبان دهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» شد

13:53 - 24 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۶۳۶
دبیر جشنواره قرآنی «مدهامّتان» با اشاره به برپایی جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان دستگاه‌های قرآنی، از برگزاری دهمین دوره این جشنواره به میزبانی استان اصفهان خبر داد.
به گزارش به نقل از فارس «مجتبی میرزایی‌نسب» دبیر جشنواره قرآنی مدهامّتان با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره قرآنی جوانان مساجد کشور با عنوان «مدهامّتان»، اظهار داشت: این جشنواره سال گذشته در خوزستان برگزار شد و نفر اول رشته قرائت این رقابت‌ها به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف راه یافت.

وی با بیان اینکه پس از پایان نهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» استان کهکیلویه‌وبویراحمد آمادگی خود برای برگزاری دهمین دوره این جشنواره را اعلام کرد، گفت: برای انتخاب استان میزبان علاوه بر آمادگی استان شرایطی از جمله امکانات و ظرفیت استان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد که در نهایت در جلساتی با مسئولان تصمیم گرفتیم این دوره‌ از جشنواره مدهامّتان را در استان اصفهان برگزار کنیم.

میرزایی‌نسب با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامّتان» خاطر نشان کرد: برای برگزاری بهتر این دوره از جشنواره قرآنی با ارگان‌های قرآنی نیز هماهنگ کرده‌ایم تا با مشارکت آنها رقابت‌هایی خوبی رقم بزنیم بر همین اساس جلسه هماهنگی این جشنواره با حضور مرتضی طاهریان معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، استاد غلامرضا شاه‌میوه و امیر آقایی، یکی از 3 برگزیده رشته قرائت این جشنواره در سال گذشته و نمایندگانی از سازمان اوقاف، شورای عالی قرآن، رادیو و شبکه قرآن، معاونت قرآن و عترت ارشاد، سازمان دارالقرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» صورت می‌گیرد، گفت: در جلسه سیاست‌گذاری جشنواره مدهامّتان آیین‌نامه و نحوه برگزاری آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *