شاید بلاتر دوباره رییس فیفا شود

12:21 - 24 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: یک روزنامه سوئیسی به نقل از یک منبع مطلع نزدیک به سپ بلاتر گزارش داد وی همچنان بدنبال حضور در کرسی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است.
به گزارش خبرنگار ورزشی میزان و به نقل از رویترز، در حالی که کمتر از دوهفته از اعلام استعفای سپ بلاتر از ریاست فیفا به دنبال افشای تبانی و فسادهای گسترده می گذرد انتشار این خبر اندکی عجیب به نظر می رسد.
روزنامه شویز ام سونتاگ سوئیس در شماره روز شنبه خود نوشت اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد بلاتر از طرف فدراسیون‌های فوتبال آفریقا و آسیا پیامهای حمایت دریافت کرده و این فدراسیون‌ها از او خواسته اند در تصمیم خود بازنگری کند.
این منبع مطلع که نامش فاش نشده، گفت: بلاتر ادامه حضور در این مسئولیت را رد نکرده است.  
این روزنامه سوئیسی نوشت والتر دو گرگوریو خواستار شروع کاملا تازه ای شده و به بلاتر توصیه کرده است که برود.این در حالی است که پارلمان اروپا طی روزهای گذشته خواهان کنار رفتن هر چه زودتر بلاتر از صحنه مدیریت فوتبال شده بود. قرار است انتخابات فیفا برای ریاست بلاتر روز 25 دسامبر برگزار شود.
آنطور که این روزنامه سوییسی نوشته یکی از دلایل استعفای "والتر دو گرگوریو" مدیر رسانه فیفا طی روزهای گذشته نیز زمزمه‌های علاقه بلاتر برای بازگشت به مسند ریاست فیفا بوده است.
دوگرگوریو به بلاتر توصیه کرده برای همیشه برود تا فیفا دوران تازه ای را آغاز کند.
انتهای پیام/


برچسب ها: فیفا سپ بلاتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *