ضرورت تسریع در روند رسیدگی به پروندههای مسن / لزوم استفاده حداکثری از ظرفیتهای ریش سفیدان و معتمدان محلی برای رفع اختلافات
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تسریع در روند رسیدگی به پروندههای مسن تاکید کرد و گفت: اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف باید ضمن توجه به مراحل قانونی رسیدگی به پرونده ها، از ظرفیتهای ریش سفیدان و معتمدان محلی برای رفع اختلافات میان مردم استفاده حداکثری نمایند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و معاون نظارت و ارزشیابی قضات از دادگستری شهرستان بن بازدید و با کارکنان و قضات این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان این مرکز اظهار کرد: کارکنان دستگاه قضایی برای ارائه خدمت شایسته به مردم باید ضمن همدلی و تعامل متقابل، تلاش خود را برای رسیدگی سریع به پروندهها و حل مشکلات مردم مضاعف نمایند.
وی با اشاره به لزوم ارتباط مستمر میان دادگستری و دستگاههای اجرایی و تاکید بر ضرورت تسریع در روند رسیدگی به پروندههای مسن خاطرنشان کرد: ارتباطات درون سازمانی میتواند به پیشبرد امور و رضایت مردم از یک دستگاه منجر شود، اما در بعد وسیعتر آنچه که موجب خوشنودی خدا و رضایتمندی بیشتر مردم از مسئولان و نظام مقدس جمهوری اسلامی میشود هماهنگی و همدلی میان خادمان ملت برای رفع گرفتاریها و برطرف کردن مشکلات مردم در امور روزمره آن هاست.
بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع صلح و سازش در پروندهها و تلاش کارکنان شوراهای حل اختلاف برای تحقق این امر به لحاظ مصالح اجتماعی و خانوادگی اصحاب دعوا پرداخت و بیان کرد: اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف باید ضمن توجه به مراحل قانونی رسیدگی به پرونده ها، از ظرفیتهای ریش سفیدان و معتمدان محلی برای رفع اختلافات میان مردم استفاده حداکثری نمایند.
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان این مرکز اظهار کرد: کارکنان دستگاه قضایی برای ارائه خدمت شایسته به مردم باید ضمن همدلی و تعامل متقابل، تلاش خود را برای رسیدگی سریع به پروندهها و حل مشکلات مردم مضاعف نمایند.
وی با اشاره به لزوم ارتباط مستمر میان دادگستری و دستگاههای اجرایی و تاکید بر ضرورت تسریع در روند رسیدگی به پروندههای مسن خاطرنشان کرد: ارتباطات درون سازمانی میتواند به پیشبرد امور و رضایت مردم از یک دستگاه منجر شود، اما در بعد وسیعتر آنچه که موجب خوشنودی خدا و رضایتمندی بیشتر مردم از مسئولان و نظام مقدس جمهوری اسلامی میشود هماهنگی و همدلی میان خادمان ملت برای رفع گرفتاریها و برطرف کردن مشکلات مردم در امور روزمره آن هاست.
بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع صلح و سازش در پروندهها و تلاش کارکنان شوراهای حل اختلاف برای تحقق این امر به لحاظ مصالح اجتماعی و خانوادگی اصحاب دعوا پرداخت و بیان کرد: اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف باید ضمن توجه به مراحل قانونی رسیدگی به پرونده ها، از ظرفیتهای ریش سفیدان و معتمدان محلی برای رفع اختلافات میان مردم استفاده حداکثری نمایند.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *