روسیه- ایران، نبرد یک امتیازی ها

14:27 - 22 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۲۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: تیم ملی والیبال ایران پس از چهار شکست پیاپی در لیگ جهانی 2015 و کسب فقط یک امتیاز فردا(شنبه) در روسیه به دنبال اولین بردش در این رقابتهاست.
به گزارش خبرنگار ورزشی میزان، شاگردان کواچ که پس از انجام چهار بازی در آمریکا و لهستان به روسیه سفر کردند فردا و پس فردا( شنبه و یکشنبه) در شهر کازان به مصاف روسیه می روند.

روسیه یکی از قدرت‌های برتر والیبال محسوب می شود که در کارنامه اش  قهرمانی در المپیک و لیگ جهانی دیده می شود. این تیم همواره برابر ایران موفق بوده و ایران هرگز نتوانسته برابر روس ها به موفقیت برسد.

 دو تیم ایران و روسیه که در رده بندی جهانی در رده های دهم و دوم قرار دارند یک نقطه اشتراک دارند؛ شروع ضعیف در لیگ جهانی امسال. در حال حاضر دو تیم ایران و روسیه بدون پیروزی از چهار مسابقه قبلی و تنها با یک امتیاز در رتبه های سوم و چهار جدول گروه B سطح یک لیگ جهانی قرار دارند. با توجه به اینکه از این گروه تنها دو تیم صعود می کنند. شکست ایران و روسیه شانس تیم بازنده را برای صعود به دور بعدی به حداقل می رساند.

دو تیم برای این دو نبرد غایبانی هم دارند.سامان فائزی و فرهاد ظریف لیبروی  با تجربه ایران به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارد. در غیاب ظریف عبدالرضا علیزاده لیبروی اول ایران خواهد بود.
روسیه هم فردا یک غایب بزرگ دارد. موزرسکی بازیکن شاخص روس‌ها که در سال‌های اخیر به عنوان بهترین بازیکن والیبال جهان شناخته می‌شود مدتی است که به دلیل ناراحتی قلبی در میادین حاضر نمی شود و همین باعث افت روس ها شده شکست تیم پر افتخار روسیه که در کارنامه اش 4 مدال طلای المپیک، 6 قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی جهان و 3 قهرمانی لیگ جهانی دیده می شود می تواند شروع دوباره ای برای شاگردان کواچ در لیگ جهانی باشد.تیم‌های والیبال ایران و روسیه فردا و پس فردا دو بار با یکدیگر دیدار می‌کنند.

*بازیهای روسیه و ایران فردا و پس فردا( شنبه و یکشنبه 23 و 24 خرداد) از ساعت 19:40 به وقت ایران در شهر  کازان روسیه برگزار می‌شود.
 
جدول گروه B لیگ جهانی والیبال
 
1- آمریکا، 4 بازی، 12 امتیاز
2- لهستان، 4 بازی، 10 امتیاز
3- ایران، 4 بازی، یک امتیاز
4- روسیه، 4 بازی، یک امتیاز



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *