تبلیغات پدیده در صدا و سیما را چه کسی تایید میکرد؟
خبرگزاری میزان-گزارشی از چگونگی تایید آگهی های تلویزیونی شرکت پدیده در صدا و سیما را مشاهده میکنید.
به گزارش گروه چند رسانهای ، در بخش تبلیغات تلویزیونی طبق قرارداد و تعهدی که در آن با سازمان صدا و سیما صورت گرفته بود مسئولیت حقوقی اخذ پول بازرگانی که شامل تایید محتوایی تیزرهاست بر عهدهی طرف دوم یعنی محسن پهلوان و طرف سوم احسان محسنی ثانی بوده و بر اساس بندی از قرارداد سازمان صدا و سیما در این خصوص هیچگونه مسئولیتی را ندارد، اما ثانی با زد و بند با مدیر عامل پدیده مهر تایید خود را بر صحت آگهی ها میزند او علاوه بر این در این پرونده تحصیل مال از طریق نامشروع را در مقابل خود میبیند.
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2206260_418.mp4']
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *