سیاست سازمان شفاف سازی در ارائه خدمات /رفع ایرادات و ارتقا خدمات مدنظر محور عمل
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، نصرالله فرهمند با اشاره به آسیب شناسی حج سال قبل افزود: موضوع آسیب شناسی حج سال قبل بلافاصله بعد از پایان حج ۹۷ آغاز شد و این مهم در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: بر این اساس عملیات حج امسال را با برنامه دقیقتری از سال قبل دنبال کردیم و بر مبنای آسیب شناسی صورت گرفته، رفع ایرادات و ارتقا خدمات مدنظر قرار گرفت.
فرهمند تصریح کرد: ضمن آنکه همزمان با تلاش برای رفع نواقص، ارتقا خدمات، خدمات در سطح مناسبی در حوزههای مختلف همانند اسکان، تغذیه، نقل درون شهری، نقل مشاعر و نقل ترددی دنبال شده و تاکنون هم روند مطلوبی داشته است.
وی ابراز امیدواری کرد که با لطف خداوند و با توجه به ارائه خدمات مناسب، رضایت حداکثری زائران کشورمان در این سفر حاصل شود.
مدیر عملیات حج ۹۸ در خصوص ارزیابی خود از همکاری با موسسههای حجاج ایرانی (موسسههای عربستانی طرف قرار داد با سازمان حج کشورمان) گفت: با توجه به تاکیدات رئیس سازمان در نشست با وزیر حج عربستان، سیاست سازمان از همان ابتدا شفاف سازی در ارائه خدمات بوده است که بعد از توافقنامه حج نیز این امر به بدنه اجرایی دست اندرکاران موسسه مطوفین و بقیه شرکتهای طرف قرار داد پیگیری و محقق شده است.
فرهمند تصریح کرد: تاکید بر آن بود که همه اجزا و بندهای قراردادها به صورت مشخص و ریز ارائه شود تا خدمات به طور شفاف مشخص شده و بتوانیم خدمات مناسبی را دریافت نماییم و به این منظور امسال خدمات مشاعر را نیز باید با همین دقت و شفافیت مدنظر قرار دهیم تا عملکرد موفق تری را شاهد باشیم.
انتهای پیام/