رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی میشود
به گزارش گروه جامعه ، در جریان این بازدید سالاری از بخشهای مختلف شعبه ۴ تهران بازدید کرد و در جریان خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان قرار گرفت.
وی همچنین با تعدادی از مراجعان و بیمه شدگان گفتگو کرد و نحوه ارائه خدمات را جویا شد.
سالاری در جلسه با رئیس و معاونان شعبه ۴ تهران گفت: مسائل مطرح شده در این شعبه اکثرا در تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و بایستی این موارد را با حضور نمایندگان کارفرمایان، بازنشستگان و بیمه شدگان بررسی و رسیدگی کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامههای این سازمان گفت: تنقیح قوانین را ادامه خواهیم داد و رویکرد توسعه سرویسهای الکترونیکی بسیار مورد توجه است. خدمات غیر حضوری بایستی با قدرت و جدیت بیشتری اجرایی شود.
وی تصریح کرد: در اجرای برنامه خدمات الکترونیکی باید کارها را تسریع کنیم و در دوره کوتاه تری فعالیتها را انجام دهیم.