تصمیم‌گیری در خصوص ریزگردها در سفر معاون‌های پنج وزارت خانه به خوزستان/ تخصیص اعتبار 270 میلیارد تومانی برای مقابله با این پدیده

13:45 - 16 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۲۳۱
خبرگزاری میزان: مدیرکل محیط زیست استان خوزستان با بیان این که برای مقابله با ریزگردها در خوزستان270 میلیارد تومان در سال جاری در نظر گرفته شده است از سفر معاونان پنج وزارت خانه همراه با رئیس سازمان های محیط زیست و هواشناسی کشور به خوزستان در هفته جاری برای بررسی پدیده ریزگردها و تصمیم‌گیری در این زمینه خبر داد.

تصمیم گیری در خصوص ریزگردها در سفر معاون های پنج وزارت خانه به خوزستان / تخصیص 270 میلیارد تومان بدین منظور در سال 94احمد رضا لاهیجان زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این که خوزستان در ماه گذشته روزهایی پر از ریزگرد را تجربه کرده است، اظهار کرد: آلودگی ریزگردها تا 600 میکروگرم در متر مکعب برای شهرهایی همانند اهواز نیز رسید.

ریزگردها امسال شدیدتر است

وی با بیان این که احتمال وقوع ریزگردی بیش از سال گذشته را برای خوزستان می دهیم، گفت: به دلیل کمبود آب و خشکی هوا بروز چنین شرایطی طبیعی است.

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان با اعلام خبر سفر پنج نفر از معاونان وزرای کابینه دولت همراه با تیم سازمان محیط زیست کشور به سرپرستی ریاست این سازمان به استان خوزستان در هفته جاری خاطرنشان کرد: در این سفر معاونان وزیر نیرو، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، نفت و معاون وزیر کشور و نیز مدیرکل سازمان هواشناسی کشور و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حضور دارند.

این مقام مسئول افزود: در جریان این سفر از تالاب‌های استان به‌ویژه هورالعظیم بازدید و در خصوص ریزگردهای استان تصمیم گیری می‌شود.

لاهیجان زاده در پایان مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده را برای مقابله با ریزگردها در خوزستان 270 میلیارد تومان در سال جاری اعلام کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *