ارتقای سامانه‌های موشکی پدافند هوایی/ انجام تعهدات کشور متعهد درباره تحویل سامانه S300

15:43 - 15 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۱۴۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: اسماعیلی از ارتقای سامانه‌های موشکی پدافند هوایی خبر داد و افزود: سامانه‌های S300 که برای تحویل آنها قرارداد داریم را وزارت دفاع پیگیری می‌کند و کشور متعهد هم به تعهد خود عمل می‌کند.
به گزارش گروه سیاسی میزان، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه مراسم ترحیم سرهنگ ابوالفتح یافت‌آبادی از فرماندهان پیشین پدافند هوایی که امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مرحوم یافت‌آبادی در پیش از انقلاب و زمانی که در تبریز فعالیت می‌کرد، محبوبیت زیاد در بین مردم بود، او همچنین حرف‌های خود را شجاعانه به رؤسای بالادستی می‌زد.

اسماعیلی افزود: مرحوم یافت‌آبادی بعد از انقلاب به دلیل توانمندی و محبوبیت زیاد به عنوان اولین فرمانده پدافند هوایی منصوب شد و در خصوص آموزش، ارتقاء و حفظ سازمان تلاش کرد.

وی در خصوص سوال دیگری درباره سامانه‌های موشکی پدافند هوایی اظهارکرد: اقدامات زیادی در این حوزه صورت گرفته و اتکای ما به محصولات بومی است که در این راستا در جهت متحرک‌سازی سامانه S200 و بومی‌سازی موشک‌های آن ارتقای برد و کشف سامانه مرصاد، لایه‌پذیری سامانه‌های ارتفاع کم و انسجام با سامانه‌های پدافند هوایی سپاه اقدامات خوبی صورت گرفته است و وضعیت شبکه یکپارچه پدافند هوایی بسیار مطلوب است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پاسخ به سؤالی در خصوص زمان تحویل سامانه موشکی S300 گفت: سامانه‌هایی که برای تحویل آنها قرارداد داریم را وزارت دفاع پیگیری می‌کند و کشور متعهد هم به تعهد خود عمل می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *