آدامس و چیپس تبلیغات زیادی دارند اما کتاب هرگز!
یک نویسنده کتاب گفت: جای تبلیغات در حوزه کتاب همیشه خالی بوده است و برای آدامس، چیپس و ... تبلیغات زیادی میشود، اما برای کتاب هرگز، از نظر بنده ناشران باید در زمینه تبلیغات فعالتر عمل کنند و از ابتدا مبلغی را برای تبلیغات تخصیص دهند.
خبرگزاری میزان -
اعظم بروجردی نویسنده کتاب در گفتوگو با خبرنگار گروه فرهنگی در مورد فعالیت اخیر خود در عرصه نویسندگی و نمایش گفت: نگارش رمان «آخرین نامه» به پایان رسیده است و هماکنون در حال چاپ است که توسط انتشارات جمکران نشر خواهد یافت و رمان دیگرم تحت عنوان «ملاقات پنهانی» در حال بازنویسی است که امیدوارم به یاری خداوند تا ماه دیگر انتشار یابد، البته هنوز ناشر آن مشخص نیست، همینطور نمایشنامه «از لوطیهای چالهسیلابی تا...» را در دست دارم که برای تئاتر انقلاب تدوین و چاپشده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *