دریافت خدمات غیرحضوری درمانی از طریق اپلیکیشن همراه سلامت تامین اجتماعی "هستا"
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، علی معیری، مدیر کل دفتر راهبری سیستمهای سازمان تامین اجتماعی از امکان بهره برداری اپلیکیشن همراه سلامت تامین اجتماعی "هستا"در راستای ارتقاء و تسهیل ارائه خدمات به مراجعین محترم در مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
معیری ادامه داد: در حال حاضر این اپلیکیشن در دو بخش ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین مراکز درمانی و اطلاع رسانی به پزشکان همکار سازمانی پیاده سازی شده است.
وی افزود: مشاهده سوابق پرونده بستری مراجعین به مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی، مشاهده سوابق پرونده سرپایی، امکان اخذ نوبت از مراکز درمانی ملکی جهت خدمات پاراکلینیک و ... سازمان تامین اجتماعی و پیگیری نوبتهای اخذ شده، از مهمترین امکانات فراهم شده در این اپلیکیشن است.
وی گفت: همچنین امکاناتی نظیر مشاهده کارنامه عملکرد پزشکان، آمار نسخ سرپایی، آمار عملکرد ماه، لیست بیماران ترخیص شده و بستری، مشاورههای درخواستی و ... برای پزشکان همکار سازمانی در این اپلیکیشن فراهم شده است.