پاسخگویی به مردم نیازمند اقدامات پویا
به گزارش گروه جامعه ، میرهادی قره سید رومیانی، معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون در این جلسه که با حضور شجاعی برهان مشاور وزیر، سهمانی مدیرعامل بانک رفاه، مشاورین، رابطین امور مجلس سازمانهای بهزیستی، تامین اجتماعی، فنی و حرفهای، بانک رفاه، صندوق کارآفرینی امید و صندوق بیمه عشایری و روستایی برگزار شد، گفت: این شورا برای ارزیابی، هماهنگی بیشتر و هم اندیشی برای ارتقا خدمت رسانی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات هماهنگی راهگشا و باعث خدمت رسانی و پاسخگویی بیشتر به مردم میشود، اظهار کرد: در این راستا باید اقدامات فعال و پویا انجام شود، زیرا با توجه حجم کاری زیاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حرکات انفعالی باعث ضعف عملکرد خواهد شد.
قره سید رومیانی با تاکید بر اقدامات ابداعی و اتخاذ سیاستی واحد، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه معاونت امور مجلس اقداماتی همچون اطلاعرسانیهای دقیق رسانهای، طراحی آمارهای کمی و کیفی بر بستر محتوای دیجیتال، راهاندازی پیگیری الکترونیک مکاتبات و پایگاه اطلاع رسانی معاونت انجام شده است.