ادعای عجیب «سازمان زیباسازی» پس از «گزارش ۲۰ میلیاردی» میزان
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، صبح امروز بود که گزارشی با عنوان «۲۰ میلیارد تومانی که در مترو تهران دود شد!» بر روی خروجی قرار گرفت؛ گزارشی که در آن از قول برخی از مسئولین شهری عنوان شده بود «درآمد شهرداری از متروی تهران میتوانست دوبرابر درآمد فعلی باشد.»
در این گزارش، «محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» و «محمد علی کرونی، دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران» تلویحا سازمان زیباسازی شهرداری تهران را به عنوان متهم ردیف اول کاهش ۲۰ میلیاردی درآمد تبلیغاتی مترو معرفی کرده بودند.
بیشتر بخوانید: ۲۰۰ میلیاردی که در تهران دود شد
نکتهای که «حمید صابر فرزام»، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران به شدت تکذیب میکند.
فرزام در واکنش به این «گزارش ۲۰ میلیاردی» میگوید: «فضاهای تبلیغاتی مترو از ابتدا در اختیار سازمان زیباسازی نبوده و این فضا پس از مصوبه شورای شهر در اختیار این سازمان قرار گرفته است.»
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه «اختیار فضای تبلیغاتی مترو تا همین یکی دو سال اخیر در دست شرکت مترو بود» میافزاید: «از یکسال گذشته که این فضا به سازمان زیباسازی واگذار شده، با وجود رکود اقتصادی درآمدهای مترو در زمینه تبلیغات ۴ برابر شده است.»
فرزام در ادامه گفتگو خود با خبرنگار گروه جامعه ادعای عجیبی را مطرح میکند: «درآمد تبلیغات مترو، زمانی که در اختیار شرکت مترو بود تنها ۵ میلیارد بوده است.»