مصوبه شورای شهر، درآمد تبلیغاتی مترو را، ۲۰ میلیارد کاهش داد
محسن پورسید آقایی گفت: ما معتقد هستیم تبلیغات در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی بهتر است به خود این سازمانها واگذار شود؛ که البته این موضوع نیاز به اصلاح مصوبه شورای شهر دارد که طبق مصوبه شورا هیچ کس و نهادی به جز سازمان زیباسازی شهرداری حق واگذاری تبلیغات را ندارد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محسن پورسید آقایی در پاسخ به خبرنگار گروه جامعه درخصوص درآمد فضای تبلیغاتی مترو گفت: ما معتقد هستیم تبلیغات در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی بهتر است به خود این سازمانها واگذار شود؛ که البته این موضوع نیاز به اصلاح مصوبه شورای شهر دارد که طبق مصوبه شورا هیچ کس و نهادی به جز سازمان زیباسازی شهرداری حق واگذاری تبلیغات را ندارد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *