رئیس قوه قضاییه برخی از پیامهای ضبط شده مردمی و مشکلات اعلامشده از سوی شهروندان را مورد ارزیابی قرار داد/ صدور دستورات لازم برای بهبود فرآیندهای موجود
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در این بازدید ضمن حضور در مرکز مدیریت خطوط، از نزدیک در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به کارشناسان حقوقی، میزان تماسهای تلفنی، میزان معطلی مردم و کیفیت پاسخگویی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه همچنین برخی از پیامهای ضبط شده مردمی و مشکلات اعلامشده از سوی شهروندان را شنید و مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نیز در حاشیه این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیتهای مرکز ارائه کرد.
همچنین کارشناسان حقوقی و قضات مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان این بازدید، به سوالات آیت الله رئیسی پاسخ دادند و به ارائه آماری از فراوانی موضوعات مطرحشده و دغدغههای مردم در تماس با مرکز ۱۲۹ پرداختند.