ماجرای برداشت 5 هزار تومانی از حساب مشتریان بانک ملی/ مشتریان بخواهند پول ها را باز می گردانیم
خبرگزاری میزان: معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با اشاره به جزئیات برداشت 5 هزار تومانی از حساب 5 هزار مشتری بانک ملی، گفت: اطلاع رسانی کامل در این موضوع صورت گرفته است.
سید ولی الله فاطمی اردکانی در گفت وگویی با شبکه خبر، با اشاره به اینکه هزینه ارسال پیامک تاکنون 24 میلیارد تومان بوده است، افزود: امسال نیز حدود 50 میلیارد تومان هزینه برای پرداخت پیامک به مشتریان در نظر گرفته شده است.
26 میلیارد تومان ارزش برداشت از حساب ها
وی ادامه داد: در حال حاضر از 5 میلیون و 300 هزار مشتری بانک ملی 5 هزار تومان کسر شده است که اعتبار آن حدود 26 میلیارد تومان می شود.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران تصریح کرد: از طریق پیامک در تاریخ 27 فروردین 94 به اطلاع 7 میلیون و 400 مشتری بانک مرکزی اطلاع رسانی صورت گرفت تا آمادگی خود را برای دریافت سرویس ویژه اعلام کنند.
فاطمی اردکانی افزود: نزدیک 11 میلیون پیامک از طریق همراه اول و 3 میلیون از طریق ایرانسل و به طور کلی نزدیک 14 میلیون و 100 هزار پیامک به مشتریان ارسال شده است که برای هر مشتری، دو بار پیامک ارسال شده است.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ادامه داد: سرویس پیامک در دو سطح عادی و ویژه است که سرویس عادی برای همه مشتریان رایگان است که شامل ارسال پیامک برای برداشت از حساب است اما سرویس ویژه برای تمام عملیات ها پیامک ارسال می شود.
انصرافی ها فقط 49 هزار مشتری بوده است
وی با اشاره به اینکه انصرافی ها تاکنون تنها 49 هزار نفر بوده است، اضافه کرد: سرویس پیامک برای 7 میلیون مشتری فعال ماند و مبلغ 5 هزار تومان برداشت شده است و در این کار اجباری نبوده است و مشتریان می توانستند انصراف دهند.
فاطمی اردکانی گفت: اینکه افرادی می گویند برایشان پیامک اطلاع رسانی ارسال نشده است این موضوع از سوی پیمانکار پیگیری می شود، به طور کلی تصور ما این بود که در مجموع اطلاع رسانی شده است امروز دوباره برای همه مشتریان پیامک ارسال می شود.
امکان انصراف وجود دارد
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با بیان اینکه امکان انصراف تا پایان خرداد ماه وجود دارد، اضافه کرد: عدم انصراف به صورت هفتگی تا آخر خرداد بررسی می شود.
نظرات بینندگان
بانك كشاورزي از ملي هم بدتره به اصرار كارمند خود بانك فرم اينترنت بانك پر كردم كه نه كتبا و نه شفاها چيزي درمورد هزينش بهم نگفت. چند روز بعد بيست هزار تومان از حسابم كسر كرد. تازه موقع افتتاح حساب چند تومان برای سرويس هاش و دو سه تومانم برای تاييد آدرسم گرفته بود.
همه با هم انصراف می دهیم و هر روز چهار بار از عابر بانکها صورتحساب دریافت میکنیم تمام اطلاع رسانی کنید. مصرف کاغذشون بالا بزنه همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بانک سپه به موجودی توی کارت ها سود میده بانک ملی از موجودی توی کارت ها به عنوان کارمزد برمیداره. حالا ساعت کاری بانک ملی 7:30صبح است 8صبح که میری توبانک تازه یخشون بازشده دارند سیستم را روشن میکنند.
سلام اولاً براي خود من هيچ پيامكي نيامد دوماً حسابهاي قرض الحسنه اي كه افراد باز ميكنند و هيچ سودي نداره فقط به اميد اينكه جايزه اي بگيرند چي و سوماً اگر قرار باشد هربانكي بدون اجازه مشتريان خودش از حسابها برداشت نمايد ديگر نبايد نام بانك روي آن گذاشت بانك يعني معتبرترين جا براي نگهداري پول اشخاص اگر قرارباشد كه ناامن باشد بهتر است هرقدر پول داريم در منزل نگهداري نماييم چون با اين اوصاف منزل جايش امن تر از بانك است واقعاً كه ديگر به چي ميشود اعتماد كرد!!!!!!!!
با این کارشما(برداشت سالی10000تومان)من بمحض واریزحقوق 2میلیونی ام بلافاصله آنرا برداشت کرده وبه حساب بانکی دیگر واریز می کنم اونا این مبلغ رو کم نمی کنند سود روزانه هم می دهند پیامک هم مفتی برایم ارسال میکنند.
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *