۱۲ حمله هوایی به صعده از صبح امروز/ عربستان پایگاه دریایی «الحدیده» را نابود کرد/ گروهک تروریست «منافقین» در پاریس برای کمک به جنگ عربستان اعلام آمادگی کرد

13:36 - 07 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۱۰۵
شصت و چهارمین روز جنگ یمن در حالی آغاز شد که روز گذشته سعودی‌ها حملات هوایی سنگینی را به شهرهای یمن داشتند و تنها در صنعا ۱۰۰ نفر در این حملات کشته شدند.

به گزارش میزان به نقل از فارس، عربستان سعودی سه‌شنبه‌شب اول اردیبهشت (21 آوریل) پس از 27 روز بمباران شبانه روزی یمن، پایان تجاوز نظامی موسوم به عملیات «طوفان قاطع» علیه این کشور را اعلام کرد و همزمان از آغاز عملیاتی جدید موسوم به «بازگرداندن امید به یمن» خبر داد.

عربستان، عملیات «طوفان قاطع» را که تاکنون بیش از سه هزار کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است، بامداد روز ششم فروردین آغاز و هدف آن را بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت در یمن اعلام کرد، اما با مقاومت مردم، ارتش و جنبش انصارالله یمن، تاکنون به این هدف و دیگر اهداف اعلامی نرسیده است.

* * * * * *

اخبار شصت‌و چهارمین روز تجاوز عربستان را در زیر دنبال کنید:

 

* ادامه حملات به شمال، مرکز، غرب و جنوب یمن / پایگاه دریای الحدیده در غرب یمن نابود شد

 

* کاخ ریاست جمهوری در صعده هدف گرفته شد/ جنگنده‌های عربستان و ائتلاف ضد یمن دو پایگاه نیروی امنیت ویژه و پلیس امداد و منطقه کاخ ریاست جمهوری در صعده را هدف موشک قرار دادند (اسکای نیوز)

* بامداد امروز عربستان 12 بار استان صعده را بمباران کرد (خبرنگار العهد لبنان)

* دیدار مریم رجوی با سفیر عربستان در پاریس/ آمادگی منافقین برای کمک به سعودی‌ها در حملات به یمن

* افزایش تلفات بمباران صنعا به 100 کشته و 300 زخمی 

* جیبوتی چه نقشی در جنگ یمن دارد؟

*30 کشته و 5 زخمی در بمباران «حجه» یمن



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *