میزان استفاده کاربران ایرانی تلگرام به رتبه اول الکسا رسید+تصویر

15:56 - 06 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۹۶۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
میزان : میزان استفاده از نرم افزار پیام رسان تلگرام در سایت رتبه بندی الکسا نیز به صدر جدول رسید و ایرانیان هم اکنون اولین استفاده کننده از نرم افزار تلگرام نیز میباشند .
درصد کاربران ایرانی تلگرام به رتبه اول الکسا رسید+تصویر

گفتنی است این نرم افزار پیام رسان متعلق به یک شرکت آلمانی است که اعضای تاسیس کننده آنها اهل روسیه هستند و مالک سایتی به ناک وی کی (vk.com) که معموملا در ایران آنرا به فیس بوک روسیه میشناسند . سرور نرم افزار تلگرام در کشور انگلیس و شهر لندن بوده و این سوال بی پاسخ مانده که چطور می شود که شرکتی در برلین آلمان مستقر باشد و سرور آن در لندن و آن هم یک سرور کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس بر آن سوار است.

 مدیر سایت تلگرام پاول دروف و برادر وی نیکولای بوده که مدیر سابق شبکه اجتماعی وی کی می باشد که به زاکربرگ روسی و یا زاکربرگ دوم معروف است.
پاول دروف دارای مدرک دکتری زبان شناسی و از تیزهوش ترین دانشجویان دانشگاه سن پترزبورگ بوده و پدر وی نیز از یهودیانی است که استاد فلسفه دانشگاه محسوب می شود و در بدو شروع کلاس های خود قسمت هایی از " کتوویم " قسمت سوم " تنخ " را قرائت می کند.

حالا با همه این ها این سوال پیش می آید که آیا تلگرام تهدیدی برای اجتماع ایرانیان مسلمان محسوب نمیشود و این آمار اخیر خود زنگ خطری برای مسئولین به حساب نمی آید که نیازمند جایگزین مناسب برای این این نرم افزار پیام رسان متاسفانه محبوب هستیم ؟

امید میرود که مسئولین مربوط به این امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به جهت رفع این تهدید بزرگ اجتماعی اقدامات لازم و شایسته و بایسته خود را مبذول فرمایند .


احمد
|
-
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
ایران رتبه اول کاربران را داره بعد تلگرام زبان فارسی نداره .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *