تداوم هراس صهیونیست ها از دستیابی به توافق هسته ای

10:11 - 06 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۸۸۰
خبرگزاری میزان: نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نمی تواند هراس خود را از دستیابی به یک توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 پنهان کند، مدعی شد که توافق بد با ایران، این کشور را به سوی دستیابی به سلاح هسته ای سوق می دهد.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از پایگاه خبری " الیوم السابع" ، بنیامین نتانیاهو در ادامه ادعای خود گفت: بیم آن می رود که سرعت بخشیدن برای دستیابی به توافق، منجر به توافق بد خواهد شد و اعتقاد دارم که انگیره ای نباید در تسریع در روند آن باشد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: دستیابی با یک توافق بد با ایران، این کشور را به سوی دستیابی به سلاح هسته ای سوق می دهد.

بنیامین نتانیاهو که از هیچ اقدامی برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای ایران و غرب فرو گذار نکرده است ؛ باردیگر مدعی شد که نباید به ایران اجازه دسترسی به بمب اتم داده شود.
 
وی که توافق با ایران را 'توافق بد' نامیده، مدعی شد که توافقی که در حال ترسیم است، نه تنها راه را بر ایران برای دستیابی به بمب هسته ای باز می کند، بلکه میلیاردها دلار به خزانه این کشور سرازیر می کند!
 
لفاظی های سرکردگان رژیم اسراییل علیه جمهوری اسلامی تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر سیاست های توسعه طلبانه اسراییل و تهدیدات موشکی و هسته ای این رژیم است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *