تخلفات فروش اینترنتی را چگونه پیگیری کنیم؟
با گسترش استفاده از خدمات فروشگاه های اینترنتی، در برخی موارد شاهد تخلفات یا مشکلاتی در نوع کالا تحویل داده شده یا کیفیت آن هستیم که پیگیری این مسائل از سوی خریداران امکان پذیر است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، تخلفات روی داده در فروشگاههای آنلاین یکی از مشکلات استفاده از این دست خدمات است که با اوج گیری استفاده از فرهنگ خرید اینترنتی بیشتر مشاهده میشود.
معضلاتی مانند عدم تحویل کالا و جنس خریداری شده، نبود تطابق کیفیت کالای تحویل داده شده با تبلیغات آن در سایت و یا در برخی موارد کالا با نقص فنی تحویل مشتری داده میشود.
پس از بروز چنین شرایطی چندین راه پیگیری برای خریداران در نظر گرفته شده در ابتدا میتوانید با پشتیبانی سایت فروشنده تماس بگیرید.
در همین راستا، رضا الفتنسب سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص پیگیری از تخلفات فروش اینترنتی گفت: تخلفات فروشگاه اینترنتی از طریق اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بررسی و رسیدگی میشود.
وی افزود: اطلاع رسانی از طریق سایت این اتحادیه به آدرس ecunion.ir و شماره تلفن ۸۸۲۸۵۵۱۸ امکان پذیر است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *