روحانی وارد غرب استان تهران شد

10:13 - 05 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۶۳۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس‌جمهور در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور صبح سه‌شنبه در صدر شماری از معاونان رئیس‌جمهور و وزیران، وارد شهرستانهای منطقه غرب استان تهران شد.
روحانی وارد غرب استان تهران شد
به گزارش ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور صبح سه‌شنبه در صدر شماری از معاونان رئیس‌جمهور و وزیران، وارد شهرستان‌های منطقه غرب استان تهران شد.

حجت‌الاسلام روحانی قرار است تا ساعتی دیگر در اجتماع مردم غرب استان تهران در ورزشگاه شهید ثمری در شهرستان ملارد سخنرانی کند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سفر کاروان دولت یازدهم به غرب استان تهران، از دیگر سفرهای استانی دولت متفاوت است و رئیس‌جمهور قرار است در چهار الی پنج مرحله به تمامی شهرستان‌های استان تهران سفر کرده و با مردم این مناطق از نزدیک دیدار و گفتگو کند.

سخنرانی در جمع مردم شهرستان‌های غرب استان تهران، دیدار و نشست با ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولان سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد و بهره‌برداری از مجموعه تجاری - اسلامی اندیشه از جمله برنامه‌های روحانی در این سفر یک روزه است.

روحانی را در این سفر یک روزه محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حسین فریدون مشاور ارشد رئیس‌جمهور و جمعی دیگر از مقام‌ها همراهی می‌کنند.

برچسب ها: سفر روحانی استانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *