پاسخگویی به ۷۱ درصد شکایتهای مردمی در حوزه کالا و خدمات
۷۱ درصد از شکایتهای مردمی در حوزه کالا و خدمات در فروردین ماه امسال از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان رسیدگی و به آنها پاسخ داده شده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ۱۵ هزار و ۷۸۳ شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات در فروردین ماه امسال از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها اعلام شده است که ۱۳ هزار و ۴۲۹ مورد مربوط به کالا و ۲ هزار و ۳۵۴ شکایت به مربوط به خدمات بوده است.
از مجموع شکایات رسیدگی شده، ۵ هزار و ۳۳۵ فقره متخلف و ۵ هزار و ۸۵۴ مورد غیر متخلف شناخته شده اند و ۴ هزار و ۵۹۴ شکایت نیز در مرحله بررسی است.
از مجموع شکایات دریافتی فروردین ماه امسال، ۷۱ درصد شکایات رسیدگی شده و ۲۹ درصد بدلیل استعلامات حقوقی یا درخواست نظریه کارشناسی در مرحله رسیدگی است.
بر اساس این گزارش، ۱۰ هزار و ۸۳۳ شکایت به صورت تلفنی، ۲ هزار و ۷۹۵ مورد حضوری و ۲ هزار و ۱۵۵ فقره کتبی بوده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *