توضیحات مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس درباره بلیتفروشی بازی با سپاهان
به گزارش گروه ورزشی ، به دنبال اظهارات رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در مورد بلیت فروشی دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و سپاهان در تلویزیون، شرکت مبنا توسعه مبین به عنوان مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.
در این توضیح آمده است: با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی و صندلیهای موجود تعداد ۵۹۵۰۶ بلیت برای دیدار تیمهای پرسپولیس و سپاهان از طریق فروش اینترنتی و یا فیزیکی در اختیار هواداران قرار گرفت. از این تعداد حدود ۵۴ هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس و حدود ۵ هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران تیم فوتبال سپاهان قرار گرفت.
همچنین بررسیهای این شرکت نشان میدهد در روز مسابقه ۴۵۷۶ نفر از افرادی که بلیت خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده بودند جهت دریافت بلیت به گیشههای بلیت فروشی مراجعه ننموده اند. اینکه سعید فتاحی عنوان کرده ۱۵ هزار بلیت اضافه فروخته شده است صرفاً ناشی از عدم اطلاع او است و قطعاً این شرکت از نظر حقوقی پیگیر این اتهام خواهد بود.
با این حال تاکید میشود تعداد دقیق بلیتهای تحویلی به هواداران برای این دیدار ۵۹۵۰۶ قطعه است و سایر هوادارانی که به ورزشگاه آمدند با تصمیم و دستور مقامات انتظامی بوده است؛ که ظاهراً به دلیل ازدحام تماشاگران پشت درهای ورزشگاه برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایندی اجازه دادند مردم وارد ورزشگاه شوند.
اساساً فروش بلیت و کنترل گیتهای ورودی بدون اجازه و دستور مقامات انتظامی مستقر در ورزشگاه برای مجری بلیت فروشی امکان ناپذیر است. این شرکت تاکید میکند اسناد و مدارک تعداد فروش بلیتهای دیدار پرسپولیس و سپاهان موجود است و در صورت درخواست از هر نهاد یا سازمانی برای شفاف سازی قابل ارائه میباشد.