اجرای برنامههای هفته بدون دخانیات در 60 مرکز سازمان میادین و تره بار
وی افزود: نظارت بر اجرایی شدن طرح در تمامی مراکز منتخب و مطابق با دستورالعمل های مرتبط به میادین و بازارها نیز انجام می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به درج شعارهای هفته بدون دخانیات و پیام های تدوینی در این زمینه جهت درج بر روی نایلکس های مصرفی و فیش های فروش محصولات اضافه کرد: تهیه ملزومات آموزشی و فرهنگ سازی در این هفته و اطلاع رسانی به صورت نصب تابلوهای هشداردهنده و حاوی پیام های بهداشتی و ایمنی، بروشورهای آموزشی، نصب بنر و پوستر و توزیع آنها در سطح تمامی مراکز تابعه در دستور کار قرار دارد.
این مقام مسئول با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در این هفته یادآور شد: در هفته بدون دخانیات با همکاری آموزشگاه های وابسته به سازمان، ادارات سلامت مناطق 22گانه و با حضور اساتید مجرب، آموزش برای گروه های هدف، همچون شهروندان، کارکنان و شاغلان در نظر گرفته شده است.
صفوی با بیان اینکه استفاده از سیستم پیجینگ متمرکز در میادین و بازارها جهت پخش CD های صوتی حاوی پیام های آموزشی، بهداشتی و ایمنی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: پخش فیلم های کوتاه هشدار دهنده در خصوص مضرات مصرف دخانیات در زمان های مشخص در غرف های میادین و مراکزی که امکانات لازم را در اختیار دارند، اجرایی شده است.