اختلالات شبکه دیتا برطرف شد/ مشترکین در انتظار رفع مشکل مکالمه
اپراتور اول از روز گذشته شاهد اختلال در شبکه ارتباطی خود در زمینه دیتا و مکالمه بوده که پیگیری های خبرگزاری میزان از رفع مشکل شبکه دیتا خبر می دهد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، اختلال شبکه ارتباطی همراه اول موضوعی است که از روز گذشته برای برخی از مشترکین این اپراتور ایجاد و با گذشت حدود یک روز از این مسئله همچنان ادامه دارد.
اختلالهایی که بنا بر اعلام مشترکین در بخش مکالمه و اینترنت مشاهده شده و خبر از افت کیفیت ارتباطات در مقایسه با روزهای گذشته دارد، به گونهای که در بخش مکالمات، تماسها پس از چند ثانیه از شروع آن قطع میشود و در بخش دیتا یا اینترنت شاهد کاهش سرعت هستند.
اختلالات موجود را از شاهین آرپناهی سخنگوی شرکت همراه اول پیگیری کردیم.
شاهین آرپناهی در گفتوگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص اختلالات روی داده از روز گذشته گفت: از عصر روز گذشته مشکل سخت افزاری در تجهیزات این مرکز روی داد که این موضوع خطوط تعدادی از مشترکین تهرانی را تحت تاثیر قرار داد.
وی افزود: به محض اطلاع همکاران فنی اقداماتی را جهت توزیع ترافیک انجام دادند و همزمان اقدام به تعمیر و جایگزینی کردند.
سخنگوی شرکت همراه اول تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و امکانات موجود اصل مشکل برطرف شده و هم اکنون اختلال جدی در شبکه گزارش نشده است.
آرپناهی عنوان کرد: مشکل فنی روز گذشته بیشتر بر روی ترافیک دادهها در مقایسه با مکالمه اثر گذار بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *