به کارگیری حداکثر ظرفیت اجرایی برای تکمیل پروژه احداث زیرگذر کوی نصر
به گزارش گروه جامعه ، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اظهار داشت: عملیات احداث بیش از ۳۰۰ حلقه شمع از مجموع شمعهای باقی مانده در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، تداخلی با پایههای پل فلزی گیشا ندارد و از این رو موضوع جمع آوری پل موجود تا زمان تکمیل تمام بخشهای زیرگذر که با پل گیشا در تعارض نیستند، موضوعیت ندارد.
صفا صبوری دیلمی، با بیان آنکه پل فلزی گیشا تا زمانی که به ساماندهی ترافیک تقاطع بزرگراههای جلال آل احمد و شهید چمران و نیز پیشبرد عملیات اجرایی زیرگذر کوی نصر کمک کند، حفظ خواهد شد، ضرورت بررسیهای دقیق فنی درباره تاثیر برچیدن هریک از بخشهای پل روی ایستایی کل سازه را مورد تاکید قرار داد و از کارشناسان گروه تعمیر و مقاوم سازی پلهای شهر تهران خواست، با توجه به تصمیم مدیریت شهری مبنی بر اجرای پل سبز زندگی، انجام بررسیهای لازم در این زمینه را در دستور کار قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه تکمیل زیرگذر کوی نصر با توجه به قرار گرفتن این پروژه در یکی از پرترافیکترین مناطق شهر تهران، میبایست بر مبنای برنامهای دقیق و البته با حداکثر ظرفیت اجرایی پیش برود، دست اندرکاران اجرای طرح را ملزم به تدوین یک برنامه زمان بندی جدید کرد که براساس آن تاریخ آغاز و اتمام عملیات اجرایی تمام بخشها اعم از احداث شمع ها، سقف زیرگذر و همچنین جابجایی معارضات تاسیساتی به دقت مشخص شود.
گفتنی است با بهرهبرداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را به میزان قابل توجهی ساماندهی خواهد کرد. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز ۴۵ درصد فراتر رفته است.