فرکی: توانایی فنی پرسپولیس بالاتر بود/ در دقایقی گل خوردیم که برگشت به بازی سخت بود

20:28 - 15 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۹۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی مقابل پرسپولیس اشتباه کنید، جایی برای جبران ندارید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حسین فرکی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*پیش‌بینی ما قبل از بازی این بود که دیدار سخت و دشواری خواهیم داشت، دلایلش هم مشخص بود، چون با تیمی بازی می‌کردیم که صدرنشین لیگ و نماینده ایران در آسیاست.

*با تیمی بازی می‌کردیم که دربی را برده بود و در نهایت با تیمی بازی می‌کردیم که از شرایط میهمانی استفاده کرد. هر چند که ما میزبان بودیم، اما ورزشگاه برای آن‌ها روز خوب‌شان بود و همه قرمزپوش بودند. میزبانی و میهمانی برای ما تفاوتی نداشت.

*ما تلاش کردیم بازی را در ابتدا ببریم، اما در نهایت دوست داشتیم با یک امتیاز به پایان برسانیم. این اتفاق نیفتاد و از نظر فنی همه‌ی توان‌مان را به کار نگرفتیم.

*در تیم ما پنج شش بازیکن تحت تاثیر شرایط بازی قرار گرفتند و نتوانستند بازی‌های گذشته را به نمایش بگذارند. توصیه ما همیشه این است که شروع و پایان هر دو نیمه را با تمرکز به پایان برسانیم، چون در این زمان‌ها خیلی اتفاقات می‌افتد.

*پنالتی حریف را دروازه‌بان ما گرفت و عملکرد خوبی داشت، اما متأسفانه در دقایقی گل خوردیم که برگشت به بازی سخت بود. اگر چه در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و شرایط می‌توانست تغییر کند، اما این اتفاق نیفتاد.

*وقتی مقابل تیم پرسپولیس اشتباه کنید، جایی برای جبران ندارید. توانایی فنی پرسپولیس بالاتر بود و مجموعه‌ای از بازیکنان ملی‌پوش در این تیم حضور دارند. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

*فاصله بازی‌های ما کم است و برای تیمی مثل ما که می‌خواهد خودش را بازسازی و ریکاوری کند، کار سخت خواهد بود. تلاش می‌کنیم در دیدار‌های بعد این نتیجه را جبران کنیم و نتایجی را که حق‌مان است، بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *