برندسازی عامل بُرد صادرات محصولات کشاورزی/ لزوم به کارگیری شیوه‌نامه صادراتی در توسعه بازارها

11:15 - 11 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۲۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
بحث برندسازی یکی از مهمترین ابزار‌های توسعه صادرات محصولات کشاورزی محسوب می‌شود که توجه به برندسازی محصولات کشاورزی می‌تواند عامل مهمی در افزایش درآمد ارزی کشور محسوب شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *