سیستم الکترونیکی دریافت شکایات شهروندان راه اندازی شد

14:09 - 30 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۵۰۶۱۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از راه اندازی سیستم الکترونیکی دریافت شکایات شهروندان خبر داد و جزئیات آخرین پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی این استان را اعلام کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، رضا قشلاقی از ایجاد سامانه دریافت غیرحضوری شکایات از سوی شهروندان گیلانی خبر داد و افزود: در اجرای سیاست گسترش طرح دولت الکترونیک، سازمان تعزیرات حکومتی به منظور سهولت دسترسی مردم به این سازمان برای طرح شکایت خود، اقدام به راه اندازی سیستم الکترونیکی دریافت شکایات شهروندان کرده که این طرح هم اکنون در استان گیلان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: شهروندان بدون نیاز به حضور در این مرجع با مراجعه به سایت اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان می‌توانند نسبت به ارائه گزارشات تخلف واحدهای صنفی و یا اعلام شکایات شخصی اقدام کنند.

قشلاقی تصریح کرد: داشتن کد پستی یا شناسه واحد صنفی که در ورودی واحدهای صنفی قابل رویت می‌باشد برای ثبت شکایات شهروندان در این سامانه الزامی است.

وی در ادامه از بازگرداندن ۲۵۰ کیسه سبوس به شبکه توزیع خبر داد و گفت: عوامل انتظامی در پلیس راه رشت به قزوین ۲۵۰ کیسه سبوس ۴۰ کیلویی سهمیه شهرستان شفت را که به مقصد استان قزوین بارگیری شده بود، کشف و مراتب را به تعزیرات حکومتی اعلام کردند و ۲ متخلف دستگیر شده در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان شفت به پرداخت مبلغ ۵۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و توزیع سبوس توقیفی در شبکه اصلی شهرستان شفت محکوم شدند.

قشلاقی در مورد صدور رای قطعی ۴ قاچاقچی پارچه و لباس گفت: رئیس شعبه تعزیرات حکومتی آستارا با احضار ۴ متخلف پرونده قاچاق پارچه و لباس خارجی با دو خودروی پیکان و کامیونت از استان آذربایجان غربی به مقصد استان‌های گیلان و مازندان و عدم ارائه مدارک گمرکی لازم از سوی متخلفان تخلف را محرز اعلام و حکم به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت مبلغ ۲۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۱۶ ریال جزای نقدی در حق دولت صادر کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *