استقبال ضعیف سرمایه گذاران از طرح برندینگ/استفاده از تکنولوژی روز برای خودکفایی در تولید قطعات
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: سرمایه گذاران برای ورود به حوزه ساخت جایگاه جدید به دلیل طرح برندینگ باید با مجوز برند مشخصی اقدام کنند که سرمایه گذاران عامل نیز از این روند استقبال نمیکنند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، موضوع ایجاد شرکتهای زنجیرهای و برندینگ در حوزه پخش فرآوردههای نفتی از سالها پیش با هدف کاهش تصدی گریهای دولت در زمینه پخش فرآودههای نفتی و اجرای قانون خصوصی سازی و در این میان نظارت مسئولیت اصلی شرکت پخش فرآودههای نفتی قرار گیرد.
بنا بر قوانین در راستای اجرا این طرح و جلوگیری از انحصارگری در هر شهرستان ۵۰ درصد، استان ۳۰ درصد و در کل کشور ۲۰ درصد از نازلها نباید در اختیار یک شرکت قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *