تغییر در فرایندهای حوزه درمان تامین اجتماعی مورد تاکید است
به گزارش گروه جامعه ، مهدی درخشان در چهل و هفتمین جلسه شورای مدیران درمان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مراجعان فراوان مراکز درمانی تأمین اجتماعی، نیازمند یک بخش فناوری اطلاعات پیشرفته در این سازمان است.
درخشان از کارکنان و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات خواست تا همچنان حرکتی رو به جلو داشته باشند و در جهت مشکلات موجود تلاش مضاعف نمایند.
وی افزود: بیشتر فعالیتهای سازمانی، آی تی محور است و باید با ارائه ایدههای جدید در گسترش آن کوشش کرد.
درخشان تصریح کرد: تامین اجتماعی در برخورداری از سیستمهای ماشینی و الکترونیکی همواره یکی از سازمانهای پیشتاز بوده است.
ونوس شکورنیاز معاون توسعه و پشتیبانی سیستمهای کاربردی دفتر راهبری سیستمهای تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نرم افزار مدیریت عملکرد بازدیدهای دورهای کارکنان درمان گفت: ارسال پیامک زمان بازدید، امکان پیگیری وضعیت ثبت و اقدامات انجام یافته، امکان استفاده از موبایل و تبلت، حذف کاغذ، امکان بررسی تغییرات انجام یافته، امکان بررسی زمانبندی و فرایند انجام کار، امکان ایجاد گروههای تخصصی در تالار گفتگو و امکان دسترسی تمامی همکاران به سامانه در سطوح تعریف شده، از مهمترین مزایای این سامانه است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی دارای تنوع و تعدد خدمات به مردم است و در قیاس با دیگر سازمانها در کشور یکی از سازمانهای موفق در فضای کسب و کار و درمان است.
وی اضافه کرد: طی چند سال اخیر به مدد نگاه مدیریتی سازمان، تحولات خوبی در حوزه آی تی انجام شده است و امیدواریم این نگاه مثبت به ایجاد تحولی بنیادین منجر شود.