«برند شهری» برگزار میشود
به گزارش گروه جامعه ، میثم بصیرت سرپرست این مرکز از برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: شناسایی، تبادل و ترویج یافتههای علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهمترین هدف شکل گیری این جشنواره است و امسال محور ویژه این کنفرانس برند شهری است. به گفتهی وی تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزههای مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهشهای نظری و دستاوردهای علمی از دیگر اهداف این جشنواره اند.
بصیرت با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۹ محور تخصصی گفت: زیرساختهای مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژههای پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محورهای تخصصی این جشنواره اند.
رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار امسال را «به سوی تهران ۱۴۰۰» دانست و افزود: علاقه مندان میتوانند آثار خود را در قالبهای مختلف کتاب، مقاله، پایان نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و همچنین برای شرکت در کارگاهها و پنلهای تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام کنند و از امکانات این جشنواره بهرهمند شوند.
بصیرت با بیان اینکه جشنواره امسال شامل ۴ بخش اصلی خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقیقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش دوم مربوط به افراد حقوقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش سوم نیز کنفرانس است که با عنوان برند شهری و با شعار به سوی تهران ۱۴۰۰ و اخرین بخش نیز کارگاهها و پنلهای تخصصی است که داوری و برگزار میشود.
سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری مناسب و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگیهای ترسیم شده در اسناد فرادستی، نیازمند انجام مطالعات و پژوهشهای گسترده، کاربست دستاوردهای تحقیقات و بهره گیری از نوآوری در مدیریت کلان شهر تهران است.