تشریح نقش روابط عمومی در دستگاهها
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در نشست تخصصی با کارکنان دفاتر روابط عمومی و آمار و فناوری اطلاعات دادگستری با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در دستگاهها گفت: روابط عمومی فعال و اثربخش در یک سازمان، نشانه بالندگی و پویایی آن مجموعه است و میتواند موجب ارتقاء راندمان کاری کارکنان و تسریع در روند دستیابی به نتایج سازمانی باشد.
خبرگزاری میزان -
بهرامی افزود: نهاد روابط عمومی باید با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی پلی میان مردم و سازمان باشد و به نحوی مطلوب عملکرد دستگاه متبوع خود را برای آگاهی بخشی به شهروندان و تنویر افکار عمومی ارائه کند.
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تبیین رسالت روابط عمومی، یکی از عوامل موثر بر کارایی این نهاد را استفاده از فضای مجازی و پایگاههای اینترنتی دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی و نظارت مستمر بر سایت و پایگاه اینترنتی یک سازمان توسط روابط عمومی میتواند ایجاد کننده ارتباط و تعاملی دو سویه میان سازمان و مخاطبان و ارائه راهکارهای مفید و عملی به مردم برای رفع مشکلات ایشان باشد.
بهرامی در پایان از مسئولان روابط عمومی و آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان خواست تا با تعامل و همفکری راهکارهای موثر را برای بهینه سازی و ارتقاء سطح کیفی سایت دادگستری استان شناسایی و عملیاتی کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در نشست با پرسنل دفاتر روابط عمومی و آمار و فناوری اطلاعات دادگستری با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در یک دستگاه گفت: روابط عمومی فعال و اثربخش در یک سازمان، نشانه بالندگی و پویایی آن مجموعه است و میتواند موجب ارتقاء راندمان کاری کارکنان و تسریع در روند دستیابی به نتایج سازمانی باشد.
بهرامی افزود: نهاد روابط عمومی باید با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی پلی میان مردم و سازمان باشد و به نحوی مطلوب عملکرد دستگاه متبوع خود را برای آگاهی بخشی به شهروندان و تنویر افکار عمومی ارائه کند.
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تبیین رسالت روابط عمومی، یکی از عوامل موثر بر کارایی این نهاد را استفاده از فضای مجازی و پایگاههای اینترنتی دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی و نظارت مستمر بر سایت و پایگاه اینترنتی یک سازمان توسط روابط عمومی میتواند ایجاد کننده ارتباط و تعاملی دو سویه میان سازمان و مخاطبان و ارائه راهکارهای مفید و عملی به مردم برای رفع مشکلات ایشان باشد.
بهرامی در پایان از مسئولان روابط عمومی و آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان خواست تا با تعامل و همفکری راهکارهای موثر را برای بهینه سازی و ارتقاء سطح کیفی سایت دادگستری استان شناسایی و عملیاتی کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *