استفاده از فضای دیجیتال در معرفی جاذبه‌های گردشگری/گردشگری پدیده نوظهور اقتصاد ایران است

13:23 - 23 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۴۴۲
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «استفاده از فضای دیجیتال یکی از مسیر‌هایی است که می‌تواند عقب ماندگی ما را در این حوزه جبران کند، گسترش فضای مجازی و کم هزینه بودن آن می‌تواند به ما کمک کند تا معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور را به نحو بهتری انجام دهیم.»


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *